Kerstshow bij Intratuin Zoetermeer

Elk jaar ga ik in november een keer naar Intratuin Zoetermeer om kerstinkopen te doen.
Ik geef niet elk jaar een geheel nieuwe look aan mijn kerstboom, interieur en tuin maar koop er wel graag wat spulletjes bij.
Behalve spulletjes kopen, ga ik er ook heen omdat ik het leuk vind om naar de kerstdorpen te kijken en te zien wat er weer voor nieuwe kerst stijlen zijn bedacht. Een heel opvallende vond ik dit jaar de Indianen stijl.



Bij binnenkomst zie je dit leuke beren tafereel. Het beweegt maakt geluid en is erg leuk voor de kinderen... maar ook voor de ouders die dan een leuk kiekje kunnen maken van hun kleintejs bij de beren.

Ook deze afdeling is erg leuk voor de kinderen. Kerstspullen, speelgoed en ander moois voor de kleintjes. De super grote beer alleen is al gaaf om naar te kijken!

 Heel sfeervol en leuk bedacht. Een muur met een donkere achtergrond en veel planten. Daar hingen plankjes aan als een soort console en daarop stonden mini tafereeltjes.
Ik vond ze geweldig.


 Hier zie je een gedeelte van een groot kerst tafereel. Erg mooi gedaan. Wat ik wel jammer vind, is dat deze Intratuin bijna geen Lemax artikelen verkoopt. Ze zijn in de loop der jaren min of meer overgegaan op hun eigen merk. Het blijft geweldig om naar te kijken maar ik ben nu eenmaal een verstokte Lemax fan.

Leuke achtergrond en ook mooi gedaan met echte bomen en takken. Heel sfeervol. Ik kan er naar blijven kijken want elke keer ontdek je weer wat nieuws.

 Hier een leuk gedecoreerd hoekje waar je ook een gezellig kiekje kan maken.

Dit tafereel staat weer wat verderop in de show. Hier gaat het om een berglandschap met skipisten en een een skilift. Zeker voor mij als wintersporter een erg leuk tafereel.

Als je iets te verbergen hebt onder je boom heb je allerlei spullen zoals rieten manden, houten kistjes en kerstboomrokken. Deze hieronder vond ik erg leuk maar ik heb hem niet gekocht omdat dat onder mijn huidige boom niet nodig is. Volgend jaar heb ik een andere kunstboom en daar zal ik waarschijnlijk wel iets onder nodig hebben maar of het dit wordt, weet ik nog niet.

Gezellige boom in de klassieke kerstkleuren.

Dit vond ik echt een heel romantisch en sprookjesachtig plaatje!

Dit is dan de Indianen kerst stijl. Stoer en stijlvol maar voor mij mag het iets meer kersterig zijn.

 Veel rood en wit in deze boom.

De Riviera Maison afdeling.




Van de Riverdale afdeling ben ik vergeten een foto te maken.



Uiteraard heb ik weer van alles gekocht maar deze bal vond ik wel het mooist!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Glas uit het Beierse Woud

Schloss Tarasp in Zwitserland

Kerstshow bij Tuincentrum de Driesprong in Zoetermeer