babykaartje meisje


Mijn nichtje heeft een baby'tje gekregen en ik stuurde haar een zelfgemaakt kaartje.
Het is haar tweede kindje en aangezien ze het kaartje, dat ik voor haar eerste kindje maakte, ook erg leuk vond, durfde ik het wel aan om er weer een zelf te maken.

Dit is het kaartje dat ik voor haar eerste dochtertje maakte.

...en deze heb ik voor dochter nummer twee gemaakt.

De kinderwagen en het labeltje waar de naam op staat is cardstock uit een blokje van Art talent(Kruidvat of Trekpleister). Aangezien ik geen stansmachine heb, zijn deze ouderwets met de schaar uitgeknipt. Op het labeltje heb ik met de gelly roll metallic goud van Sakura de naam geschreven. Met dezelfde pen heb ik ook de kinderwagen gedecoreerd. De naam van het meisje heb ik in exact hetzelfde lettertype geschreven als het lettertype dat zij hadden gebruikt voor het geboortekaartje. De kaart met envelop komt bij de Action vandaan.

 Ook de vlindertjes zijn met de Sakura getekend.

Het gras en de bloemen heb ik getekend met de ecoline brush pens van Talens. Ik heb de kleuren groen, oranje en rood uit de basis set (van tien stuks) gebruikt. Ook heb ik hier glitter gelpennen gebruikt in de kleur groen en oranje. Dit zijn goedkope gelpennen van de Action. Leuk maar van een veel mindere kwaliteit dan de Sakura.

De tekst binnenin de kaart is met de oranje Action gelpen geschreven en de gouden hartjessticker heb ik ingekleurd met de groene Action gelpen. Deze pennen drogen langzaam en voor je het weet vlekt het als je er per ongeluk overheen gaat met je hand of mouw. Ze zijn ook minder dekkend dan de Sakura gelpen....maar goed....ze kosten ook niet veel. De gouden hartjessticker komt van een stickervel dat ik ooit bij het Kruidvat of de Trekpleister kocht.

Zelf vind ik het kaartje heel leuk geworden ondanks mijn beperkte materialen en ik hoop dat mijn nichtje er blij mee is.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Glas uit het Beierse Woud

Schloss Tarasp in Zwitserland

Kerstshow bij Tuincentrum de Driesprong in Zoetermeer