3-D Kaarten

 
Al jaren lang maak ik 3-D kaarten. Dit is een hobby van mij die blijkbaar blijft hangen want ik vind het na al die jaren nog steeds leuk om te doen. Meestal voor anderen maar sommigen houd ik zelf. Die hang ik aan de muur. Gewoon ergens waar ik het leuk vind staan. Normaal gesproken gebruik ik vier lagen maar bij de Anton Pieck heb ik met zes lagen gewerkt. Ik gebruik nooit de kant en klare (stap voor stap) knipvellen omdat ik graag zelf bepaal wat ik uitknip en wat niet. Vaak voeg ik nog wat extra versieringen toe. Wat glitter, parelmoer, relief stickertjes, etc.
Hieronder staan enkele voorbeelden, sommigen zijn al wat ouder andere weer heel nieuw.
De onderwerpen zijn heel verschillend. Geboorte, verjaardag, Seizoenen, Pasen, Disney, Martine, Anton Pieck, Bramley Hedge, David de kabouter, en ga zo maar door.
Als ik kaarten voor iemand anders maak, probeer ik natuurlijk zo veel mogelijk in de stijl van die persoon te blijven.
 
 
 
 
Herfst


Zomer
 
Pasen
 

Disney


 


 
 
David de kabouter 
 

Martine
 
 
 
 

 


Anton Pieck
 

Bramley Hedge
 
Winter
 
Kerst 

 
 
 
 
 
 
 
Geboorte
 
 

  
Zomaar 
 
 
 
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Glas uit het Beierse Woud

Schloss Tarasp in Zwitserland

Kerstshow bij Tuincentrum de Driesprong in Zoetermeer