verjaardagskaart voor een man




 Mijn zwager is binnenkort jarig en dan krijgt hij altijd een kaartje van ons. Aangezien de kaart voor mijn schoonzus erg in de smaak viel, heb ik in dezelfde trant ook een kaart voor hem gemaakt.

De kaart die ik voor mijn schoonzus maakte.
Hoe ik die maakte kun je hier zien.


Voor deze mannenkaart heb ik rood cardstock gebruikt als achtergrond, mat goud voor de teksten en glimmend zwart voor de auto. Omdat ik er ook wat diepte in wilde hebben heb ik gebruik gemaakt van foam blokjes. Daarmee is de auto, de naam en het cirkeltje (tekst: met je) opgehoogd.

Voor het autootje ben ik op zoek gegaan naar een plaatje dat goed uit te knippen was en als silhouet kon dienen. De grootte van het autootje heb ik aangepast aan de maat van de kaart (de kaart heeft heeft een A5 formaat). Het plaatje van het autootje heb ik op de achterkant van het zwarte cardstock geplakt en daarna uitgeknipt. Na het uitknippen, zag je nog wat witte randjes, die heb ik zwart gemaakt met een ecoline brushpen. Op het mat gouden cardstock heb ik de teksten, in verschillende maten en lettertypen, geprint. Daarna de vormpjes erom getekend en uitgeknipt. Het is wat stylistisch maar het gouden reliëfsticker randje beneden stelt de straat voor en het randje boven de lucht.


 
Ik hoop dat mijn zwager er ook blij mee is, net als mijn schoonzus......we zullen het binnenkort horen!






Reacties

Populaire posts van deze blog

Glas uit het Beierse Woud

Schloss Tarasp in Zwitserland

Kerstshow bij Tuincentrum de Driesprong in Zoetermeer